מגישי המהדורה: "לא יגייסו אותנו בכוח; עולם התורה יסתדר"

מהדורת הבוקר No Comments on מגישי המהדורה: "לא יגייסו אותנו בכוח; עולם התורה יסתדר"

מגישי 'מהדורת הבוקר' התייחסו לסערה בעקבות דברי הראשל"צ | בצלאל קאהן: "גם אם יפגעו בתקציב ויבטלו אותו לחלוטין, עולם התורה כבר עמד בפני תקופות קשות יותר, "תורה שלמדתי באף היא שעמדה לי". אני חושש רק לגורלה של המדינה אם היא תפסיק לתמוך בעולם התורה ותאבד את הזכות הגדולה". חכם: "אנשי התקשורת והפוליטיקאים – לא תצליחו לגייס אותנו בכוח. אנחנו מאמינים בדברי הראשל"צ ועליהם גדלנו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מגישי 'מהדורת הבוקר' פתחו את התוכנית בהתייחסות לסערה שפרצה בעקבות דבריו של הראשל"צ מרן הרב יצחק יוסף בעניין חוק הגיוס. דוד חכם: "כל אלו שהודיעו שיסרבו להתייצב למילואים ולהגן על המדינה – פתאום מזדעזעים מדברי הראשל"צ. הסיפור פשוט מאוד, אין פה דיון ענייני על חיזוק צה"ל, זה שיח פוליטי. הראשל"צ הניח דברים כהוויתן".

בצלאל קאהן: "אנחנו מסרבים להתייחס לאנשים כאלה, לא מעוניינים לקיים איתם שיח. לפני 36 שנה, הרב שך זצ"ל אמר את אותם דברים בדיוק. דבריו הם התשובה לכל המגיבים על דברי הראשל"צ על הירידה מהארץ אם יפגעו בלומדי התורה"

חכם: "אנשי התקשורת והפוליטיקאים – לא תצליחו לגייס אותנו בכוח. אנחנו מאמינים בדברי הראשל"צ ועליהם גדלנו".

קאהן: "וגם אם יפגעו בתקציב ויבטלו אותו לחלוטין, עולם התורה כבר עמד בפני תקופות קשות יותר, "תורה שלמדתי באף היא שעמדה לי". אני חושש רק לגורלה של המדינה אם היא תפסיק לתמוך בעולם התורה ותאבד את הזכות הגדולה".

האזינו



0 תגובות